۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

با کمک 4 نفر بسیجی نما ..12 نفر آزاد شدند در روز16 آذر

خیلی خلاصه .. من و تعدادی از بچه های سبز بسیجی .. در این روز به ماموریت سبز رفته. با تهیه ی کارت تردد.. در روز های پیش .. به یاری دوستان آمدیم .. درست است که کار زیادی نتوانستیم بکنیم ..اما در آخر روز با همکاری این رفقا و تعدادی از مردم دلیرمان تعداد 12 نفر از بازداشتی های خیابانی را فراری دادیم ....خبر دیگر اینکه .. دستمان رو شد .. من دیگر در تهران نیستم .. به یک شهرستان دور افتاده در حال حرکت هستم .. در این مسیر که به مکان جدید در حرکت هستم .. در تمام این شهرستانها .. و در کنارم افرادی را مشاهده کردم .که در دل با ما و اندیشه ی سبز جنبش همراهند.. و به گفته ی یکی از مسافران .. اگر رفراندمی آزاد و واقعی برگزار شود من هم به جنبش رای خواهم داد.. ملت با ما هستند .. حتی همانهایی که در سکوت بسر میبرند.. ..سعی میکنم محرم تهران باشم .. تا یار که را خواهد و میلش به چه باشد...حلالم کنید رفقا..با تشکر بسیار از تمامی هموطنانی که در این جابجایی به من و امثال من یاری رساندند( البته فراموش نشود .. ما با سروشکل بسیجی بودیم . بعضا" مورد عنایت دوستان سبز با سنگ و شعارقرار گرفتیم که ..آنهم شیرین بود)

۱ نظر:

  1. سلام. واقعا از این کار شجاعانت تشکر می کنم. امیدوارم که هر جا هستی صحیح و سالم باشی. پاینده باد جنبش سبز ملی

    پاسخحذف